دستبند سنگ و طلا

مرتب سازی بر اساس :
فقط موجود ها:

نمایش دادن همه 19 نتیجه

دستبند سنگ و طلا

دستبند سنگ و طلا یکی از زیورآلاتی است که در چند سال گذشته، محبوبیت بسیاری نسبت به سایر اکسسوری‌ها یافته است. دستبند سنگ و طلای تولیدشده در مجموعه آوانگاره، ترکیبی از طلای 18 عیار، مهره و چرم است که قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان بوده و در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها قابل سفارش خواهد بود. وجه تمایز تولیدات آوانگاره با سایرین در وجود امکان شخصی‌سازی محصول تولید شده است.
به این معنا که سفارش‌دهندگان گرامی با ارسال آوای موردنظر خود به تیم آوانگاره، پس از اجرای مراحل آماده‌سازی سفارش، یک دستبند سنگ و طلا با فرکانس اره کاری شده‌ی آوای انتخابی خود دریافت خواهند کرد. این محصول به‌خودی‌خود یک هدیه ارزشمند و لوکس است که با شخصی‌سازی کردن آن می‌توان به میزان ارزشمندی آن افزود.
قسمت فرکانس آوای انتخابی مشتری که به‌صورت 3 بعدی اره کاری می‌شود، از طلای 18 عیار ساخته شده است. قیمت نهایی آن نیز بسته به وزن طلای به‌کاررفته، متفاوت خواهد بود. گفتنی است که دستبند سنگ و طلای تولیدشده به‌صورت دستی قابلیت تغییر سایز به‌اندازه مچ دست مشتری را دارند. آوانگاره همچنین گارانتـی مادام العمر نگهداری آوای شما را برای آسودگی خیالتان در نظر گرفته است.

ویژگی‌های دستبند سنگ و طلا

یکی از اولویت‌های افراد و به‌ویژه آقایان برای خرید هدیه در مناسبت‌های خاص، دستبند سنگ و طلاست. این دستبند علاوه بر سادگی و زیبایی، قیمت مناسبی داشته و با ترکیب سنگ و مهره به جذابیت آن افزوده شده است. تنوع در انتخاب رنگ، امکان شخصی‌سازی کردن دستبند و قابل تنظیم بودن سایز آن از مزیت‌های قابل‌توجه دیگر این محصولات هستند.
این هدیه که در دسته‌ی هدایای لوکس قرار می‌گیرد، انتخابی ارزشمند و مناسب برای عزیزانمان محسوب می‌شود. پیشینه دستبند به هزاران سال قبل برمی‌گردد و هم سنگ و هم طلا یکی از رایج‌ترین متریال‌های ساخت دستبند محسوب می‌شود که در انواع رنگ‌های طلایی، رز گلد و سفید قابل تهیه و ساخت است. قیمت نهایی آن نیز بسته به وزن طلای به کار رفته و قیمت روز طلا متغیر خواهد بود.

خرید دستبند سنگ و طلا

قبل از خرید دستبند سنگ و طلا بد نیست در مورد تاریخچه این محصولات و نحوه ساخت آن‌ها بیشتر بدانیم که طلا یکی از فلزات باارزش دنیاست که شکل‌پذیری و انعطاف بالایی دارد. ازاین‌رو امروزه در ساخت انواع زیورآلات و جواهرات به کار می‌رود. یکی از موارد مهم در خرید طلا، اطلاع از کیفیت و عیار آن است. به‌طورکلی، عیار تعیین‌کننده میزان خلوص طلاست و رایج‌ترین نوع آن، طلای 18 عیار است. طلای 18 عیار در مقایسه با طلای 24 عیار، گویای این است که 6 واحد دیگر از طلای 18 عیار متشکل از سایر فلزات نظیر فلز مس یا نیکل است. گفتنی است که هر چه عیار طلا کمتر باشد، به دلیل کمتر شدن میزان طلای به‌کاررفته در آن، قیمت نهایی آن نیز پایین‌تر خواهد بود. در حقیقت این‌طور می‌توان گفت که یکی از دلایل محبوبیت و رواج طلای 18 عیار، مقرون‌به‌صرفه بودن آن است.

مجموعه آوانگاره که متشکل از طراحان خبره و جواهرسازان مجرب است با دریافت آوای موردنظر مشتری، پروسه آماده‌سازی دستبند سنگ و طلای وی را آغاز می‌کند. با قالب‌گیری و استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری مدل سه‌بعدی طرح موردنظر تهیه می‌شود. سپس با استفاده از طلای مذاب، فرکانس سه‌بعدی آوای انتخابی، تهیه شده و اره کاری می‌شود. درنهایت، قطعه نهایی پولیش شده و پس از جلاکاری و افزودن مهره‌ها یا سنگ‌ها آماده استفاده خواهد شد.