دستبند سنگ و نقره

مرتب سازی بر اساس :
فقط موجود ها:

نمایش دادن همه 9 نتیجه

دستبند سنگ و نقره

دستبند سنگ و نقره که با نام دستبند مهره و نقره نیز شناخته می‌شود، یکی از اکسسوری‌های جذاب موجود در میان جواهرات است. درواقع این‌طور می‌توان گفت که این محصولات را بدون در نظر گرفتن جنسیت می‌توان برای آقایان و بانوان مورد استفاده قرار دارد. ازاین‌رو این اکسسوری یکی از گزینه‌های محبوب برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف به شمار می‌رود.

کیفیت نقره مورد استفاده در این اکسسوری ها، یکی از حائز اهمیت‌ترین نکته برای سفارش این اکسسوری است. هر چه نقره باکیفیت‌تر باشد، ماندگاری آن بالاتر بوده و دیرتر تیره خواهد شد. باکیفیت‌ترین نقره موجود، نقره با عیار 925 است که تمام محصولات مجموعه آوانگاره نیز با همین استاندارد و کیفیت طراحی و ارائه می‌شوند. دستبند سنگ و نقره آوانگاره، دستبندی ساخته شده از مهره، نقره و چرم است که به‌راحتی قابلیت شخصی‌سازی شدن برای مشتریان را دارد.

به‌عنوان‌مثال مشتریان با ارائه صورت صوت یا آوای موردنظر خود به تیم آوانگاره، یک محصول شیک و خاص به شکل فرکانس سه‌بعدی آوای انتخابی خواهند داشت. گفتنی است که تا مادام‌العمر این آوا در مجموعه آوانگاره، حفظ و نگهداری شده و فردی به‌جز مشتری، امکان دسترسی به آن را نخواهد داشت.

نحوه ساخت دستبند سنگ و نقره

دستبند سنگ و نقره یا به‌طورکلی محصولات نقره به‌اندازه دستبندهای طلا در میان خانم‌ها و حتی آقایان محبوبیت دارند. به دلیل تنوع بالا در طراحی محصولات نقره در کنار انواع متریال‌های مختلفی نظیر سنگ، چرم و… در رنگ‌های مختلف، این اکسسوری جزء ثابت زیورآلات خانم‌ها محسوب می‌شود. از دیگر دلایل محبوبیت بالای این اکسسوری ها، قیمت مناسب آن‌ها نسبت به دستبندهای طلاست که به همان اندازه نیز زیبایی خیره‌کننده دارند.

در رابطه با نحوه ساخت این گروه از محصولات در مجموعه آوانگاره این طور باید گفت که پیش از آغاز ساخت این اکسسوری باید طرح موردنظر مشتری انتخاب شود. سپس با ساخت مدل کامپیوتری و قالب‌گیری طرح موردنظر، فرآیند ساخت دستبند ادامه خواهد یافت. با افزودن نقره مذاب و سرد کردن آن، قطعه نهایی پولیش زده خواهد شد و در صورت نیاز، سایر اتصالات آن نظیر سنگ و چرم نیز افزوده خواهند شد. علاوه بر آن شخصی‌سازی این دستبندها، جذابیت و محبوبیت آن را دوچندان کرده است.

خرید دستبند سنگ و نقره

در مورد خرید دستبند سنگ و نقره بد نیست تاریخچه ای از این اکسسوری ها بدانیم و آن این است که تاریخچه پیدایش نقره به سال‌ها پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد و اولین معدن نقره نیز کشور ترکیه یافت شد. شاید جالب باشد که بدانید، در ایران باستان عبارت «سیم» را برای نقره به کار می‌برده‌اند و در حال حاضر، ایران رتبه 19 را در میان تولیدکنندگان نقره جهان دارد. بعدها با بررسی‌های بیشتر بر روی این فلز به میزان تأثیر بالای آن به تنظیم گردش خون انسان و ضد باکتری بودن آن پی برده شد. به‌طوری‌که برای تسویه آب در برخی از کشورها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طورکلی، فلز نقره علاوه بر ظرافت و زیبایی، خواص درمانی نیز دارد.

این فلز در کنار انواع مهره در ساخت اکسسوری‌های مختلفی نظیر گردنبند، پابند و دستبند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات یکی از محبوب‌ترین اکسسوری در میان افراد به‌ویژه بانوان است که با داشتن سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی نظیر عقیق در زمره هدایای لوکس و همه‌پسند قرار می‌گیرد.