دستبند چرم و طلا

مرتب سازی بر اساس :
فقط موجود ها:

نمایش دادن همه 159 نتیجه

دستبند چرم و طلا

دستبند چرم و طلا یکی از انواع دستبند های چرمی بوده که در طراحی آنها از طلا نیز استفاده می شود. این مدل محصولات علاوه بر طلا می تواند با استفاده از نقره نیز ساخته شود. دستبند ها بطور کلی از تنوع بالایی در طرح و مدل برخوردار بوده و همینطور جنس های مختلفی نیز دارند. مدل‌های طلا، نقره، چرم، سنگی یا پارچه ای از نمونه این محصولات بوده که در طرح و قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شوند.
بطور کلی دستبندها از سری اکسسوری های زنانه و مردانه بوده که به نوعی نقش مهمی در زیبا و خاص جلوه دادن استایل آنها دارد. این مدل اکسسوری هرچند سایز و اندازه کوچکی داشته اما تاثیری که در زیبایی استایل افراد می گذارد؛ قابل چشم پوشی نیست. اغلب خانم ها و آقایان دستنبدهای خود را در کنار ساعت مچی قرار داده و در این حالت نیز جلوه بی نظیری به ظاهر خود می بخشند.
دستبندهای طلا و نقره که با بهره گیری از فلز ارزشمند و باعیار طلا و نقره طراحی و ساخته می شوند به مراتب قیمت گرانتری از سایر دستبندها دارند. اما نباید فراموش کرد که یک دستنبد چرمی اگر با بهره گیری از چرم اصل و همینطور تکه ای طلا ساخته گردد قطعا ارزش و قیمتی کمتر از مدل‌های طلا و نقره نخواهد داشت.

خرید دستبند چرم و طلا زنانه و مردانه :

دستنبدهای چرمی با استفاده از چرم اصل یا مصنوعی تولید می شوند. قیمت این اکسسوری ها باتوجه به طرح، سایز، متریال استفاده گردیده، تکه طلا یا نقره و یا حتی سنگ های زینتی متغیر می باشد. دستبند های چرمی و طلا که به شکل زنجیری یا بافت هستند از سایر مدل‌های دیگر بیشتر موراستفاده آقایان و پسران جوان است. با نظر به همین موضوع بسیاری از خانم ها می توانند دستبندهای چرمی طلا یا نقره را به آقایان هدیه دهند. ناگفته نماند که این محصولات حالت اسپرت داشته و خانم ها نیز می توانند از این مدل اکسسوری درکنار مدل‌های سنگی، طلا یا نقره خود در جعبه جواهرات خود برخوردار باشند.

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم دستبندهای چرم و طلا علاوه می توانند در ساختار خود از نوعی سنگ یا مهره زینتی برخوردار باشند که بکار گیری طلای باعیار و باکیفیت در طراحی و ساخت دستبند چرمی که از چرم اصلی ساخته شده باشد قطعا می تواند ارزش و جذابیت خاصی به استایل یک خانم یا آقا ببخشد.

رعایت چند نکته مهم در هنگام خرید دستبندهای چرمی و طلا :

این محصولات در مدلهای مردانه و زنانه تولید می شوند. افراد حتی می توانند طرح درخواستی و موردعلاقه خود را سفارش داده و به عنوان یک اکسسوری که به طور مداوم باآنهاست؛ از طرح و مدل آن لذت ببرند. در طراحی و ساخت دستبندهای چرم و طلای زنانه اولین موردی که باید حتما به آن دقت شود جنس متریال و دوام مواد اولیه می باشد. به این صورت که چرم استفاده شده در طراحی دستبند باید از دوام و کوآلیتی بالایی برخوردار بوده و پس از گذشت مدتی کیفیت خود را از دست ندهد. همینطور تکه طلایی که در طراحی و زیبایی بیشتر این محصولات به کار می رود باید عیار بالایی داشته و نازک نباشد. چرا که طلا هایی با عیار پایین ممکن است دچار آسیب یا پارگی شوند. پس دوام و مقاومت دستبند به این دلیل که در اغلب ساعات روز بر روی مچ خانمها و آقایان قرار دارد از المان های اصلی و قابل توجه در خرید دستبند های چرمی طلا می باشد. پس از آن ظاهر آن، مدل و طرحی که کار شده، همینطور قیمت آن از موارد دیگری میباشد که باید در هنگام انتخاب و خرید این مدل اکسسوری رعایت گردد. علاوه بر کیفیت چرم و طلا حتما باید به نوع قفلی که در ساخت این مدل محصولات به کار می رود توجه کرد.

در ضمن این مدل دستبند که با تکه ای طلا ظاهری چشمگیر و جذاب پیدا کرده می تواند به عنوان یک اکسسوری خاص و ست برای زوجین به شمار آید.

دستبند چرم و طلا مناسب هر استایل و سبک از پوشش :

طراحی و ساخت دستبند چرم و طلا اغلب به این شکل بوده که قطعه طلای موردنظر در وسط دستبند قرار گرفته و همین شکل سبب جذابیت بیشتر این محصولات می گردد. در ضمن رنگ چرم ها متفاوت بوده و طبق نظر افراد این مدل محصول ساخته می شود. اما اغلب آقایان و خانم ها نظر مثبتی نسبت به رنگ چرم قهوه ای روشن دارند. به این دلیل که رنگ قهوه ای هارمونی زیبایی با رنگ زرد طلا پیدا میکند. اغلب آقایان و خانمهایی که در محیط های اداری شاغل هستند و سمت های مدیریتی دارند می توانند این مدل دستبند چرمی طلا را با یک کیف چرمی باکیفیت در استایل خود ست نمایند.

البته این مدل اککسوری همانطور که قبلتر اشاره کردیم حالت اسپرت داشته و برای هر سبک از پوششی مناسب می باشد. دختران جوان که سبک پوششی کلاسیک یا هنری داشته اگر یک دستبند چرم و طلا در تیپ خود استفاده کنند سبب ایجاد استایلی فوق العاده برای خود می گردند. همینطور استایل آقایان شیک پوش در مجالس مهم و میهمانی های رسمی و حتی دورهمی های دوستانه با قرار گیری یک همچین اککسوری برروی مچ آنها؛ تکمیل می گردد.

خرید دستبند چرم و طلا آوانگاره :

این مدل اکسسوری‌ها از جمله زیور آلات موردعلاقه آقایان و بخصوص خانم ها می باشند. در انواع طلا و جواهراتی که خانم ها استفاده میکنند دستبند و انگشتر از محبوبیت بیشتری برخوردارند. زیبایی، کیفیت، درخشش و دوام از جمله ویژگی های مهم یک اککسوری می باشد. خانمها به طبع از تنوع بیشتری برای استفاده از دستبندهای چرم و طلا در استایل خود داشته و می توانند با توجه به محیط، رنگ مانتو یا روسری و حتی کیف خود یک مدل محصول زیبا در کنار ساعت خوداستفاده نمایند. هارمونی رنگ که در استایل بانوان با ست کردن این اکسسوری ها ایجاد می شود علاوه بر اینکه ظاهری فوق العاده برای خانم ها می سازد؛ سبب افزایش اعتماد به نفس آنها نیز میگردد.

فروشگاه آوانگاره به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه طراحی و ساخت طلا و جواهر شناخته می گردد که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده است. این فروشگاه سابقه ای درخشاان در این زمینه داشته و با عرضه انواع دستبندهای چرم و طلا به بازار سبب جلب نظر و کسب اعتماد مشتریان عزیز گردیده است. مشاهده محصولات بیشتر و خرید هر مدل محصولات آوانگاره از طریق سایت این فروشگاه به آدرس avanegare.com امکان پذیر می باشد.