گردنبند طلا زنانه خاص و شیک

گردنبند طلا زنانه خاص و شیک اولین اکسسوری هستند که بسیار خودنمایی می‌کنند و بر اساس جنس، شکل، تناسب آن‌ها با لباس و اندام شما تأثیر بسیار زیادی بر روی استایل شما خواهند داشت. از آنجایی که خانم‌ها علاقه زیادی به اکسسوری ها و بخصوص گردنبند طلا دارند در نتیجه اگر قصد خرید بهترین مدل گردنبند طلا زنانه خاص و شیک را دارید باید حتماً با انواع این گردنبندها و نکات مربوط به آن‌ها آشنا شوید. بر اساس طول گردنبند، مدل و… می‌توان آن‌ها را به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد.

بهترین مدل گردنبند طلا زنانه خاص و شیک

در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مدل گردنبند طلا زنانه بپردازیم. در زیر مقایسه ای از انواع مدل های این اکسسوری جذاب زنانه می‌پردازیم که میتواند به عنوان یک راهنمای مناسب برای زنان باشد.

گردنبند یقه‌ای (Collar Necklace)

کوتاه‌ترین مدل گردنبند طلا زنانه مربوط به گردنبند یقه‌ای یا گلوبند است. در گذشته برای تمام این محصولات از اصطلاح یقه‌ای استفاده می‌شد، اما امروزه به کوتاه‌ترین این اکسسوری این نام را می‌دهند. گردنبندهای یقه‌ای کاملاً به گردن شما می‌چسبند و دقیقاً در بالای استخوان ترقوه قرار می‌گیرند. طول گردنبند یقه ای می‌تواند بین ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر باشد. این محصولات امروزه بسیار متنوع هستند و اگر قصد استفاده از آن‌ها را دارید بهتر است با گردنبندهای دیگر استفاده نکنید. این امدل اکسسوری با انواع لباس‌های یقه قایقی، یقه باز، زیر شانه‌ای و… جلوه بسیار زیبایی دارد. از طرفی دیگر لباس‌های مجلسی برای گردنبندهای یقه ای می‌توانند مکمل بسیار عالی باشند.

گردنبند طلا زنانه چوکر (Choker Necklace)

به گردنبندهای چوکر گردنبند طوقی نیز گفته می‌شود. این محصولات هم جزء مدلهای کوتاه به حساب می‌آیند که تنوع بسیار بالایی در طرح دارند. گردنبند چوکر پایین استخوان ترقوه و روی گردن قرار داده می‌شود. این مدل اکسسوری نسبت به گردنبند یقه‌‌ای طول بیشتری دارند و آزادتر هستند. اگر می‌خواهید برای لباس یقه باز دار و دکلته خود از مدلی استفاده کنید که در مجالس بسیار زیبا به نظر برسد گردنبند چوکر گزینه خوبی خواهد بود، چون این گردنبندها بین ۳۵ تا ۴۵ سانتیمتر است. نکته مثبتی که درباره این مدل از گردن بند وجود دارد این است که متناسب با هر نوع اندامی بوده و همچنین می‌تواند کل گردن را بپوشاند. شما با هر استایلی می‌توانید از گردنبند طلا زنانه استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید آن را با لباس رسمی، شلوار جین، محل کار، مهمانی‌ها و دورهمی های دوستانه و خانوادگی و… استفاده کنید.

گردنبند پرنسسی (Princess Necklace)

گردنبندهای پرنسسی یکی دیگر از بهترین مدل گردنبند طلا زنانه خاص شیک هستند. به خاطر که این محصولات ظاهر شیک و سلطنتی دارد و به طور معمول با نگین‌های ظریفی ساخته می‌شود. مدل‌های پرنسسی طولی بین ۴۲ تا ۴۸ سانتیمتر دارد و دقیقاً در زیر استخوان ترقوه قرار می‌گیرد. بسیاری از این مدل محصولات آویز دارند که آویز آن‌ها نقطه کانونی آن‌ها بوده و در زیر استخوان ترقوه قرار گرفته می‌شود. شما می‌توانید از این مدل اکسسوری‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. با این حال بیشتر برای لباس‌های رسمی و مجلسی مناسب هستند.

گردنبند طلا زنانه جشنی (Matinee Necklace)

به این مدل ، گردنبند ضیافتی یا نمایشی هم گفته می‌شود. طول این محصول کمی از مدل پرنسسی بلندتر است. این دلیل باعث می‌شود تا بتوانید از این مدل محصولات برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. طول این اکسسوری بین ۵۵ تا ۶۰ سانتیمتر است و میان سینه و استخوان ترقوه قرار داده می‌شود. گردنبند جشنی را می‌توانید با انواع لباس‌های رسمی ست کنید. از طرفی دیگر گردنبندهای نمایشی یا جشنی با لباس‌های یقه اسکی و یقه بسته ظاهر بسیار جذابی را ایجاد می‌کنند.

گردنبند اپرا (Opera Necklace)

گردنبند اپرا برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که دوست دارند کمی جذابیت دراماتیک را به استایل خود اضافه کنند. این محصولات به طور معمول با مهره و مروارید طراحی می‌شوند. اگر به مدلهای بلند بیشتر علاقه دارید می‌توانید از این مدل به صورت تک رشته استفاده کنید و یا آن را دو بار به دور گردنتان بپیچید تا کوتاه‌تر شود. گردنبند اپرا بلند است و تا زیر سینه و یا نزدیک ناف قرار می‌گیرد. طول این اکسسوری ۷۰ تا ۸۵ سانتی متر است. از آنجایی که این محصول بلند بوده بنابراین می‌توانید آن را با انواع لباس‌ها با یقه‌های مختلف ست کنید تا جلوه زیبایی داشته باشد. از طرفی دیگر می‌توانید آن را به همراه لباس یقه ایستاده و یقه اسکی بپوشید. به این خاطر که گردنبند اپرا همه کاره بوده و برای تمام مراسم و مجالس مناسب است.

این مدل نیز جز بهترین مدل گردنبند طلا زنانه خاص و شیک قرار می‌گیرد.

گردنبند کمندی (Lariat Necklace)

این مدل اکسسوری به گردنبند ریسمان یا طنابی نیز معروف هستند. این محصولات در حال حاضر بلندترین نوع گردنبند شناخته می‌شوند و مانند یک طناب بلند هستند که در انتهای آن‌ها یک دایره قرار دارد که بسته می‌شود. مدلهای کمربندی و طنابی طولی بین ۸۰ تا ۹۰ سانتیمتر دارد و پایین‌تر از ناف قرار می‌گیرد. اما با این حال امکان تنظیم طول آن نیز وجود دارد که بسته به طول آن ها طنابی که انتخاب می‌کنید می‌توانید آن را چندین بار دور گردن خود پیچید تا کوتاه‌تر شود. از طرفی دیگر با تغییر انتهای این مدل از اکسسوری می‌توانید سایز آن را به اندازه دلخواه خود در آورید. به همین خاطر دست شما در انتخاب یقه لباس بسیار باز خواهد بود.

خرید بهترین مدل گردنبند طلا زنانه خاص و شیک

حال برای خرید بهترین مدل گردنبند طلا زنانه خاص و شیک  باید چند نکته مهم را بررسی کنیم. هنگام خرید گردنبند طلا زنانه باید حتماً به طول گردنبند دقت کافی داشته باشید. از طرفی دیگر هنگام انتخاب طول مناسب گردنبند به ویژگی‌هایی مانند شکل بدن، فرم صورت، فرم گردن، قد و اندازه دور گردن و… توجه کنید. با مشخص کردن سلیقه و فرم بدن خود به راحتی می‌توانید در کسری از ثانیه گردنبند مناسبتان را پیدا کنید.

مزایای خرید آنلاین گردنبند طلا زنانه از وبسایت آوانگاره

وبسایت ما به شما کمک می‌کند تا با مطمئن‌ترین روش، امکان خرید بهترین مدل‌های گردنبند طلا زنانه را داشته باشید. از جمله مزایای خرید از سایت ما:

  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • ضمانت اصل بودن گردنبند مورد نظر
  • ارائه فاکتور معتبر
  • امکان تعویض محصول بعد از خرید در صورت مغایرت با کالای انتخابی مورد نظر شما
  • گارانتی مادامالعمر نگهداری آوای شما
  • بسته بندی پریمیوم و بی‌نظیر مشکی و سفید
  • ساخت سفارشی محصول با توجه به شکل فرکانس صدای شما

در این مقاله درباره خرید بهترین مدل گردنبند طلا زنانه خاص و شیک صحبت کردیم. از آنجایی که تنوع در گردنبند طلا زنانه شیک بسیار بالا است بنابراین سعی کنید حتماً سلیقه و نیاز خود را هنگام خرید در نظر داشته باشید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما می‌توانید انواع این محصولات با مدل‌های مختلف را مشاهده کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

  • پشتیبان سایت
  • فروردین 8, 1402
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه