جدیدترین مدل گردنبند طلا

جدیدترین مدل گردنبند طلا برای بانوان خوش سلیقه، یک نکته کلیدی به شمار می‌رود. چرا که این محصولات، در دسته اکسسوری‌های پرکاربرد قرار می‌گیرند. به طور کلی طلا علاوه بر اینکه یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری است و از دیرباز تا کنون همیشه جز آیتم های بسیار زیبا در استایل بانوان به شمار رفته است. این فلز ارزشمند با توجه به خواص متنوعی که دارد، جذابیت زیادی برای زیورآلات سازان دارد. برای مثال می توان آن را به اشکال مختلفی درآورد به همین دلیل دارای تنوع زیادی در طرح‌‌ها و مدل‌های مختلف است که مناسب برای تمامی سلیقه ها است به همین خاطر یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه نیز است.

همچنین این فلز بسیار مقاوم است و زیبایی و درخشندگی خود را تا همیشه حفظ می‌کند که این امر نیز از دیگر مزایای خرید آن به شمار می‌رود. در ادامه به بررسی موضوعاتی در خصوص این زیورآلات می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند تا انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه به موضوع جدیدترین مدل گردنبند طلا میپردازیم.

پرطرفدارترین مدل گردنبند طلا

با توجه با اینکه زنجیرها و آویزهای طلا در انواع طرح ها و سبک های گوناگونی تولید می شوند قبل از خرید آن باید به سلیقه و استایل شخصی خودتان توجه کنید تا به توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی دیگر از دلایل محبوب بودن آویزها، کاربردهای مختلف آنها است. این دسته از اکسسوری‌ها برای مناسبت‌های مختلف و شرایط متفاوت کاربرد دارند و همواره تکمیل کننده استایل شما به شمار می‌روند. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین نوع آنها خواهیم پرداخت:

  • آویزهای ساده

    این مدل آویزها که عموما در فریم های مربع، مستطیل، دایره و بیضی هستند جز پرطرفدارین ها به شمار می‌روند و بعضا در آنها از عکس یا نوشته هم استفاده می شود. این مدل‌ها همواره در دسته جدیدترین مدل گردنبند طلا بوده‌اند و همیشه طرفداران خود را خواهند داشت، پس از خرید آنها غفلت نکنید.

  • گردنبند طلا نگین دار و سنگ دار

    این دسته از آویز ها بسیار مناسب خانم های سخت پسند هستند، باتوجه به برق چشم گیر نگین های کار شده، استایل گران قیمت و بی نظیری برای شما می سازند. در نظر برخی از افراد، این دسته از جواهرات به دلیل وجود سنگ های قیمتی از نظر ستاره شناسی مهم هستند و هر کدام را مختص به یکی از ماه ها می‌دانند که می توانند گزینه بسیار مناسبی برای هدیه به عزیزان شما باشند.

    مروارید: این سنگ که به عنوان داروی جادویی هم شناخته می شود علاوه بر خواص درمانی، به عنوان اصلی ترین سنگ متولدین خرداد و دی و آبان شناخته می شود.

    یاقوت کبود: اصلی ترین سنگ متولدین شهریور و آذر و مرداد است.

    اوپال: این سنگ قیمتی با ظاهری نیمه شفاف، عنوان سنگ ماه مهر و اردیبهشت و اسفند شناخته می شود.

    آمیتیست: کریستالی به رنگ بنفش که برای متولدین بهمن و فروردین و تیر بسیار مناسب است.

  • گردنبند طلا طرح دار و فانتزی

    همانطور که اشاره کردیم طلا یکی از منعطف ترین عناصر شناخته شده است و آن را می توان به مدل های مختلف تبدیل کرد و متنوع ترین طرح ها را ساخت. آویزهای فانتزی بیشتر در قالب شخصیت های کارتونی ساخته می شود یکی از مناسب ترین گزینه ها برای کودکان به شمار می‌رود. همچنین این مدل‌ها برای افراد بزرگسالی که به طرح های فانتزی هم علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

  • گردنبند طلا فرکانس صدا

    قطعا شما هم دوست دارید صدای مهم ترین فرد زندگی خود را برای همیشه به یادگار داشته باشید اما ذخیره آن در گوشی یا لپ تاپ خیلی قابل اعتبار نیست و ممکن است روزی پاک شود. با پیشرفت تکنولوژی همه چیز به نوعی به روز شده اند، یکی از جدیدترین مدل‌ها برای گردن آویز است که به تازگی تولید شده و مورد استقبال هم آقایون و هم خانم ها قرار گرفته، آویزهای فرکانس صدا هستند. این محصول بهترین گزینه برای ماندگاری دائمی فایل های صوتی شماست و جز جدیدترین مدل گردنبند طلا است.

جدیدترین مدل گردنبند طلا فرکانس صدا

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم، از جمله جدیدترین مدل گردنبند طلا، محصولات فرکانس صدا هستند. فروشگاه آوانگاره به عنوان اولین تولید کننده این نوع جواهرات شناخته می شود. این محصول از روی فایل صوتی و یا ویدئو دلخواه شما ساخته می شود و با اسکن کردن آن قابلیت پخش آن صدا برای شما فراهم می شود. این کار علاوه بر آویز بر روی انگشتر، دستبند و حتی جاکلیدی و دکمه لباس نیز قابل اجرا است. گردنبند طلا فرکانس صدا در مدل های مختلفی که در این فروشگاه عرضه می شود را به شما معرفی می کنیم:

  • آوانگاره تلفیق با چوب

    در این مدل از آوانگاره ها فایل صوتی مورد نظر شما در جنس های طلا و نقره ساخته می شود و با چوب ترکیب می شود. این مدل که هم برای آقایان و هم خانم مورد استفاده است برای طرفداران استایل مینیمال و روزمره بسیار مناسب است. همچنین به دلیل ترکیب با چوب، از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار هستند.

    گردنبند طلا دخترانه , گردنبند طلا مردانه , گردنبند طلا
    گردنبند طلا دخترانه , گردنبند طلا مردانه , گردنبند طلا
  • گردنبند طلا مروارید

    اگر به دنبال هدیه برای بانوان خاص و شیک هستید، آوانگاره های مروارید بهترین گزینه برای خرید هستند. به دلیل کار شدن مروارید در زنجیز های ظریف این محصول، زیبایی چشمگیری دارد.

    گردنبند دخترانه - گردنبند زنانه - گردنبند شیک و خاص
    گردنبند دخترانه – گردنبند زنانه – گردنبند شیک و خاص
  • آوانگاره های کودک

    اگر نوزاد شما به تازگی شروع به حرف زدن کرده است بهترین کار ثبت صدای فرزندتان به عنوان یادگاری روی این جواهرات فرکانس صدا ست که در طرح های کودکانه نیز قابل اجراست.

    گردنبند طلای کودک
    گردنبند طلای کودک

چند نکته در خرید آویز گردنبند طلا

به طور کل در مورد جدیدترین مدل گردنبند طلا باید بدانیم که طلا یکی از با ارزش ترین و گرانبها ترین عناصر این کره خاکی است. طلا به دلیل واکنش پذیر نبودن و همچنین انعطاف پذیر بودن از جمله پرفروش ترین اکسسوری ها محسوب می شود اما قبل از خرید آن باید به یک سری نکات توجه کنیم تا بتوانیم خرید خوب و بی دردسری داشته باشیم.

طلا بر حسب عیار اندازه گیری می شود و 24 عیار خالص ترین شکل طلا است. با این حال، طلای 24 عیار برای استفاده در جواهرات بسیار نرم است، بنابراین اغلب با فلزات دیگر مخلوط می‌شود تا آلیاژی بادوام‌تر ایجاد شود. طلای 18 عیار رایج ترین عیار موجود در بازار طلا و جواهرات است وهمچنین از خلوص و دوام خوبی برخوردار است. توجه داشه باشید هرچه عیار پایین تر باشد یعنی محصول از درصد طلای کمتری درست شده و بیشتر آن آلیاژ است پس در نتیجه ارزان تر است. همچنین باید در نظر داشته باشید که مدل‌های مختلفی از آویزهای گردنبند طلا وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، بنابراین کمی وقت بگذارید و آن را جستجو کنید و یکی که مورد پسند شماست را پیدا کنید. اگر مناسبت خاصی مانند جشن عروسی یا فارغ التحصیلی در نظر دارید، ممکن است بخواهید یک آویز با طراحی مناسب آن مراسم انتخاب کنید.

 

خرید جدیدترین مدل گردنبند طلا

طلا علاوه بر جنبه زیبایی که دارد برای سرمایه گذاری بسیاری مناسب است پس مهم است آن را از جای معتبر خریداری کنید تا عیار آن و ضمانت واقعی باشد تا هنگام فروش به مشکل بر نخورید. اندازه آویز بر ظاهر کلی گردنبند تاثیر می گذارد. اگر گردن کوچکی دارید، ممکن است بخواهید یک آویز کوچکتر انتخاب کنید. اگر گردن بزرگتری دارید، یک آویز بزرگتر انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که وزن آویز بر قیمت آن تاثیر گذار است. آویز سنگین‌تر بیشتر به چشم می آید و همچنین دوام بیشتری نیز دارد. یک آویز سبک تر ممکن است برای پوشیدن راحت تر باشد، اما ممکن است ظریف تر و شکننده تر نیز باشد.

قفل و گیره زنجیر آن باید محکم باشد تا به راحتی باز نشود و همچنین نباید لبه های آن تیز باشد، زیرا ممکن است به بدن شما آسیب برساند. هنگام خرید آویز گردنبند طلا، خرید از یک نمایندگی معتبر مهم است. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که یک قطعه جواهر اصل را دریافت کنید. همچنین جواهرات خاص را باید از فروشگاه های خاص خریداری کرد. فروشگاه آوانگاره با تولید محصولات متنوع و جذاب توانسته با جلب رضایت مشتریان یکی از متخصصین در این زمینه باشد. با مراجعه به این فروشگاه شما هم خاص خرید کنید. آوانگاره با ارایه محصولات خاص و شیک و همچنین جدیدترین مدل گردنبند طلا آماده ارایه خدمات بهتر به شنما همراهان عزیز است.

 

گردنبند طلا فرکانس صدا مدل Femmo

 

مزایای خرید جدیدترین مدل گردنبند طلا 

  • مد روز: 

مد و فشن هر روز در حال تغییر است شما با خرید جدیدترین مدل های گردنبند طلا میتوانید همیشه تمام نگاه ها را به سمت گردن و استایل خود جذب کنید و تبدیل به آدم به روز وبه دنبال مد باشید.

 

  • تنوع:

تنوع مدل های جدید گردنبند طلا زیاد است و شما با دانستن سبک و سلیقه خود به راحتی میتوانید از بین تنوع زیاد در بازار گردنبند طلا مد نظر خود را بخرید.

گردنبند فرکانس صدا مدل Liberta لیبرتا طلا ۱۸ عیار
گردنبند فرکانس صدا مدل Rosaline طلا ۱۸ عیار

 

  • هدیه ای خاص :

گردنبند طلا میتواند هدیه ای منحصربه فرد برای اطرافیان و عزیزان شما باشد که شما با خرید آن حس ارزشمند بودن به آن ها میدهید .

 

  • پشتیبان سایت
  • مرداد 26, 1402
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه