جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه

جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه که یکی از جمله اکسسوری هایی قیمتی است که می‌تواند از استایل ساده شما یک استایل شیک و در عین حال کلاسیک بسازد، به همین علت است که اغلب دخترهای جوان همیشه به دنبال خرید  هستند تا زیبایی ظاهری خود را چشم نوازتر کنند. اگر شما هم می خواهید استایل خود را با خرید یک جفت گوشواره شیک به روز و جذاب تر کنید با ما در این مطلب از سایت آوانگاره همراه باشید تا با جدیدترین مدل های گوشواره طلا دخترانه از برندهای برتر دنیا آشنا شوید.

معرفی گوشواره های طلا جدید مدل فرکانس صدا

گوشواره های دخترانه طلا خلاقیت در تلفیق طراحی طلا و جواهر با دنیای تکنولوژی را به نمایش می گذارند. خوب است بدانید که گوشواره های فرکانس صدا از جنس طلا ساخته شده و با طراحی‌های بسیار زیبا و خلاقانه خود، شما را شگفت‌زده خواهند کرد. در این مجموعه انواعی از طرح‌ها و سبک‌ها وجود دارد تا شما بتوانید مدلی را انتخاب کنید که به سلیقه و سبک شخصیت شما بیشتر شبیه باشد. این گوشواره ها با فایل صوتی ارسالی شما طراحی شده و قابلیت شنیدن آوای آنها فقط از طریق کارت شناسنامه محصول امکان پذیر است.

با خرید گوشواره‌های متنوع فرکانس صدا، شما به سادگی می‌توانید به طراحی‌های بی‌نظیر، متفاوت، جدید و کیفیتی باورنکردنی دسترسی داشته باشید و لذت خرید زیورآلاتی منحصر به فرد را تجربه کنید.در ادامه جدیدترین مدل گوشواره  طلا دخترانه مدل فرکانس صدا روز را بررسی می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

گوشواره طلا دخترانه مدل رومسا Romesa طلای ۱۸ عیار

گوشواره مدل Romesa با فرکانس صدای مد نظر شما طراحی شده و ضمن زیبایی استایل، به شما احساس بودن در فضایی رویایی را می‌بخشد. این تکنولوژی سه بعدی به شما امکان می‌دهد که هر جزئی از صدا را در مکان دقیق خودش تجربه کنید و لذت بیشتری از موسیقی ببرید.

گوشواره نگین دار طلا دخترانه
گوشواره نگین دار طلا دخترانه

گوشواره فرکانس صدا مدل رومسا Romesa از طلایی با عیار ۱۸ ساخته شده است. این گوشواره در دو حالت تک نگین و دو نگین و با زنجیر آویز طراحی شده که در حالت دو نگین، وزن تقریبی حدود ۳.۵ گرم و با نگین تک و میخی، وزن تقریبی آن ۲.۳ گرم است. ضمنا جنس نگین این گوشواره طلا دخترانه هم در دو حالت نگین با سنگ گارنت و نگین زیرکونیوم، موجود است. گفتنی است هر دوی این نوع از نگین‌ها زیبا و درخشنده هستند و به گوشواره شما جلوه‌ی خاصی می‌بخشند.

به علاوه بسته بندی این گوشواره با رنگ‌های مشکی و سفید طراحی شده است و حاوی جزئیات بی‌نظیری می‌باشد. با این بسته بندی جذاب و شیک می‌توانید این محصول را به عنوان یک هدیه خاص به عزیزانتان تقدیم کنید و یا خودتان از آن لذت ببرید.

گوشواره فرکانس صدا مدل میا Mia طلای ۱۸ عیار

گوشواره فرکانس صدا مدل میا Mia طلای ۱۸ عیار یکی دیگر از جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه است که با فناوری فرکانس صدا طراحی و به صورت ۳D (سه بعدی) تولید شده است. طلای 18 عیار باعث ایجاد درخشش و جذابیت ظاهری خارق العاده در این گوشواره شده است.

وزن تخمینی این گوشواره با پشت گوشواره سیلیکونی 1.1 گرم و با پشت گوشواره طلا 1.5 گرم است.

گوشواره طلا مدرن
گوشواره طلا مدرن

گوشواره طلا دخترانه میا دارای نگین‌های با کیفیت و سنگ‌های نیمه قیمتی است که این نگین‌ها شامل یاقوت کبود سنتتیک، آمیتیس، یاقوت صنعتی، زمرد صنعتی، توپاز در دو رنگ و زیرکونیوم هستند. همه این نگین‌ها با دقت و احتیاط روی گوشواره کار شده اند تا زیبایی و جذابیت بیشتری به آن ببخشند.

گوشواره طلا فرکانس صدا مدل یونیکا Unica

گوشواره فرکانس صدا مدل یونیکا Unica یکی دیگر از جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه است که این روزها نظر بسیاری از دختران خوش استایل را به خود جلب کرده است. این گوشواره با توجه به فرکانس صدای شما طراحی می‌شود تا تجربه‌ی شنیداری بهتر و متفاوتی را برای شما فراهم کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل گوشواره طلا دخترانه، طراحی سه بعدی آن است که فرکانس را به صورت باورنکردنی واقعی منتقل می‌کند. به عبارت دیگر، شما تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های سه‌بعدی را در گوشواره فرکانس صدا مدل یونیکا Unica تجربه خواهید کرد.

گوشواره دخترانه - گوشواره زنانه - گوشواره شیک و خاص
گوشواره دخترانه – گوشواره زنانه – گوشواره شیک و خاص

وزن تقریبی این گوشواره دو لنگه به طور کلی ۱.۲ گرم است، به این معنی که هر لنگه گوشواره شامل ۱ گرم طلا و ۲۰۰ سوت می‌باشد. با توجه به نیاز و سلیقه شما، می‌توانید گوشواره را با پشت سیلیکونی (با وزن ۱.۶ گرم) یا پشت طلا (با وزن ۱.۲ گرم) انتخاب کنید.

در بسته‌بندی این گوشواره نیز تلاش شده است تا جلوه ای لوکس و بی‌نظیر برای شما فراهم شود. بسته‌بندی پریمیوم گوشواره فرکانس صدا مدل یونیکا Unica با رنگ‌های جذاب و شیکی سیاه و سفید طراحی شده است. این بسته‌بندی الهام بخش زیبایی و شکوه گوشواره شما خواهد بود.

گوشواره طلا دخترانه فرکانس صدا مدل Clara

گوشواره فرکانس صدا مدل Clara، یک محصول با کیفیت و زیباست که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. در این مدل، فرکانس صدا با توجه به شکل فایل صوتی شما بهینه‌سازی می‌شود و این باعث می‌شود تا تجربه صوتی شما به سطح سه بعدی برسد.

گوشواره طلا شیک و خاص
گوشواره طلا شیک و خاص

این مدل گوشواره با استفاده از طلا با عیار ۱۸ ساخته شده است که براق و زیبا است. وزن تخمینی هر گوشواره دو لنگه کلی ۰.۸ گرم (۸۰۰ سوت) است. همچنین گوشواره دارای پشت گوشواره سیلیکونی است که به آن جلای قابلیت استفاده می‌دهد و این به همراه ۱.۲ گرم طلا در پشت گوشواره ارائه می‌شود.

برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و به عنوان نمایش بیشتر ارزش یک محصول پریمیوم، گوشواره فرکانس صدا مدل Clara ، با یک بسته‌بندی جدید و بی‌نظیر عرضه می‌شود که به رنگ سیاه و سفید است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

جدیدترین مدل گوشواره نقره دخترانه

در ادامه این مطلب از گالری طلا و جواهرات آوانگاره برای آن دسته از طرفداران گوشواره‌های نقره به معرفی دو مدل از جدیدترین انواع گوشواره های نقره دخترانه فرکانس صدا می‌پردازیم:

گوشواره فرکانس صدا مدل رومسا Romesa

گوشواره مدل رومسا Romesa با فرکانس صدا ۹۲۵ به صورتی طراحی شده که با شکل فایل صوتی شما هماهنگی کامل داشته باشد. برای ساخت این گوشواره از نقره با عیار ۹۲۵ استفاده شده است که در نتیجه، گوشواره دارای بالاترین استاندارد کیفیت و مقاومت است. شما می‌توانید این گوشواره را در دو نوع آویز زنجیره‌ای یا میخی انتخاب کنید، البته خوب است بدانید که هر دو نوع با طراحی و جزئیات دقیق و منحصر به فرد ارائه می‌شوند.

گوشواره فرکانس صدا مدل رومسا romesa نقره 925
گوشواره فرکانس صدا مدل رومسا romesa نقره ۹۲۵

همچنین در این مدل گوشواره دخترانه برای افزودن زیبایی و شکوه بیشتر به آن از نگین‌ و سنگ‌های نیمه قیمتی گارنت و زیرکونیوم استفاده شده است. همچنین بسته بندی گوشواره فرکانس صدا مدل رومسا Romesa شیک و بی‌نظیر است و با رنگ‌های مشکی و سفید ارائه می‌شود..

گوشواره دخترانه جدید فرکانس صدا مدل میا Mia

این گوشواره دخترانه با استفاده از فایل صوتی شما طراحی و ساخته می‌شود. این مدل از تکنولوژی سه‌بعدی بهره می‌برد تا تجربه صوتی بهینه‌تری را برای شما فراهم کند. برای ساخت این گوشواره، از نقره با عیار ۹۲۵ استفاده شده است که ماندگاری و درخشندگی بیشتری را به آن می‌بخشد.

گوشواره نقره مدرن
گوشواره نقره مدرن

همچنین نگین‌های استفاده شده در گوشواره دخترانه فرکانس صدا مدل میا Mia، شامل سنگ‌های نیمه قیمتی مانند یاقوت کبود سنتتیک، آمیتیس، یاقوت صنعتی، زمرد صنعتی، سنگ توپاز (در دو رنگ) و زیرکونیوم هستند. این نگین‌ها به زیبایی و شکوه این گوشواره زیبایی خاصی می‌دهند و باعث درخشندگی دوچندان آن‌ها می‌شوند.

قیمت گوشواره طلا دخترانه فرکانس صدا با توجه به وزن

همواره ممکن است علاقه‌مند باشید تا قیمت جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه فرکانس صدا را بدانید. در این راستا باید بگوییم قیمت این همانند دیکر طلا و جواهرات بر اساس وزن آن تعیین می‌شود. البته بحث تکنولوژی ساخت صوتی آن نیز طبیعاتا در قیمت آن تاثیرگذار است اما چیزی که مهم است این است که فاکتور اصلی تعیین کننده قیمت جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه وزن آن است.

در این مطلب از وب سایت گالری آوانگاره شما را با جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه  آشنا کردیم. خوب است بدانید که تمامی مدل های معرفی شده در این مطلب در فروشگاه آوا نگاره موجود بوده و قابل خریداری هستند. شما می توانید چه برای تکمیل نمودن زیبایی استایل خود چه برای خرید یک هدیه قیمتی، خارق العاده، متفاوت و خاص از بین جدیدترین مدل های معرفی شده فوق طرح دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید. با خرید از گالری آوانگاره زیبایی و خلاقیت ویژگی خاص استایل و سلیقه شما خواهد شد. از اینکه تا انتها با ما در این مطلب همراه بودید سپاسگزاریم.

  • پشتیبان سایت
  • تیر 22, 1402
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه