گردنبند طلا زنانه سنگین

گردنبند طلا زنانه سنگین ، از انتخاب هایی است که به خاطر درخشش و زیبایی خیره کننده روی گردن ظریف خانوم ها، مانند طلسم زیبایی عمل میکند و  میتواند هر چشمی را مجذوب خود کند. این نوع گردنبند های خاص با تمام هنر و ظرافت خاصی طراحی و تولید میشود و میتواند به عنوان نقطه عطفی در استایل شما باشد.

گردنبند طلا زنانه سنگین ، فقط یک اکسسوری گران قیمت ساده نیست ، بلکه نمایی از ثروت ، زیبایی ، جلال و اعتماد به نفس زیاد است . خانوم هایی که انتخاب هایی مانند گردنبند طلای سنگین زنانه دارند ، قطعا سلیقه های گران و خاصی هم مد نظرشون هست.در سال های گذشته علاقه ی مبرم مادربزرگ ها ، مادر ها و اطرافیانمان را در این خصوص دیده ایم اما موارد گفته شده برای خرید طلا بیشتر به شکل چشم و هم چشمی رواج داشت !

 

در این مقاله که تیم آوانگاره تدارک دیده است ، قصد داریم به طور مفصل به بررسی این مدل محصولات  پرداخته و راز های نگهداری و خرید درست این نوع گردنبند ها ارائه دهیم.

 

نکات انتخاب گردنبند طلا سنگین زنانه 

انتخاب درست گردنبند طلا زنانه سنگین ، به خاطر شکل طراحی خاصی که دارند ، نیازمند دقت و توجه در انتخاب و خرید هستند.در هنگام خرید باید به این نکات توجه زیادی داشته باشید:

 

  1. سبک : 

گردنبند های طلادر سبک های مختلفی در بازار موجود هستند. مانند : کلاسیک ، زیرخاکی ، مدرن ، فانتزی ، عربی ، هندی و… که انتخاب سبک مورد نظر بسته به بودجه ، وزن ، سلیقه ، علاقه و استایل شما دارد.

 

گردنبند طلا اسپرت سنگین

 

    2.نوع سنگ:

گردنبند طلا زنانه سنگین میتواند با سنگ های صنعتی ، اتمی ، نیمه قیمتی ، قیمتی و جواهر در بازار به فروش برسد که این مورد هم باز به بودجه و سلیقه شما باز میگردد.

 

گردنبند فرکانس صدا مدل Yalda طلای ۱۸ عیار

 

    3.وزن:

در این نوع گردنبند ها  در وزن های مختلفی در بازار موجود هستند که انتخاب وزن مناسب برای شما به نوع سبک ، بودجه ، سلیقه ، استایل شخصی شما بستگی دارد. اما طلاهای سنگین زنانه ای هم وجود دارند که تو خالی هستند و وزن آنچنان خاصی ندارند ولی به دلیل کار شدگی بیش از حد روی گردنبند طلای انتخابی قیمت آن ها از گردنبند هایی که وزن سنگینی دارند بیشتر است !

 

گردنبند فرکانس صدا مدل Imperial طلا ۱۸ عیار  

 

     4.مناسبت:

بسته به سلیقه شما در مناسبت های مهمی مانند مهمانی ، عروسی ، نامزدی ، بله برون ، تولد ، جشن های خانوادگی و…. استفاده می شود.

گردنبند طلا زنانه سنگین  

 

نحوه نگهداری از گردنبند طلا زنانه سنگین

گردنبند های طلا زنانه سنگین گران تر و با ارزش تر از گردنبند های معمولی هستند و باید با نهایت دقت و ظرافت از آنها نگهداری شوند تا درخشش و زیبایی روز اول خود را از دست ندهند که در ادامه راز های مهم نگهداری این اکسسوری های ارزشمند را برای شما گردآوری کرده ایم.

 

  1. طلا به دلیل خاصیت ضد زنگی که دارد محبوب است اما مواد شوینده ، شیمیایی ، عطر و اسپری آسیب زننده هستند و از عمر و کیفیت طلا کم می کنند.
  2. طلا نیاز به پاک شدگی دارد! درست خواندید طلا هم مانند لوازم دکوری خانه نیاز به پاک کردن دارند که میتوانید از محلول آب و صابون با یک پارچه نرم و تمیز که پرز نداشته باشد استفاده کنید.
  3. گردنبند طلای خود را در جعبه های مخصوص خود یا کیسه مخصوص طلا بگذارید.تا از غبار ،خط و خش و آسیب در امان باشد.
  4. تا جای ممکن تمام طلاهای خود را کنار هم داخل یک کیسه نگذارید چون امکان دارد به طور مثال دستبند طلای شما روی نگین یا فلز طلای گردنبند شما خش بیاندازد.
  5. طلاهای خود را به هیچ وجه کنار نقره و استیل نگهداری نکنید تا عمر درخشش و رنگ آن حفظ شود

 

خرید گردنبند طلا ی زنانه سنگین

بسته به نوع شرایط شما میتوانید آنلاین یا به صورت سفارشی و حضوری خرید طلای مد نظر خود مانند خرید گردنبند طلا زنانه سنگین را انجام دهید اما بهتر است به چند نکته توجه کنید:

  1. معتبر بودن فروشگاه : 

قبل از خرید طلاهای سنگین از اعتبار و سابقه فروشگاه مد نظر خود اطمینان پیدا کنید . فروشگاه آوانگاره از سال 1395 به طور اختصاصی به طراحی و تولید و خرید طلاهای خاص زنانه و مردانه  شروع به فعالیت کرده است.

 

  1. ضمانت: 

از فروشنده ضمانت نامه کتبی برای خرید هر قطعه طلا از سبک تا سنگین بخواهید .

 

  1. قیمت:

قیمت طلا مانند گردنبند طلا زنانه سنگین به شرایط مختلفی مانند وزن ، اجرت ساخت ، دستمزد ، برند ، سبک ، نوع سنگ و … بستگی دارد.

 

  1. خاص بودن : 

اگر به دنبال طلای خاصی می گردید که به عنوان هدیه ای ارزشمند برای کسی که دوستش دارید باشد مجموعه آوانگاره میتواند به شما کمک کند تا عشق و محبت خود را با خرید طلاهای  خاص و یونیک از سبک تا سنگین به عزیزانتان نشان دهید .

 

امیدواریم این متن وبلاگی برای شما مفید باشد.

 

  • پشتیبان سایت
  • فروردین 30, 1403
  • 0 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه